zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Regulamin sklepu: kidoshop.pl

 

1. Informacje o firmie:

Sklep internetowy działający pod adresem http://kidoshop.pl/ prowadzony jest przez firmę  QUALER z siedzibą w: 15-660 Białystok, ul. Słonecznikowa 5 lok. 14

NIP: 2910173649   e-mail: sklep@kidoshop.pl

Numer konta: PEKAO: 80 1240 2890 1111 0010 6576 2067

2. Ochrona danych osobowych:

Firma QUALER gwarantuje swoim klientom ochronę danych osobowych (zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r.) zarówno w procesie ich przetwarzania jak i przechowywania. Informacje o klientach wykorzystywane są w celu realizacji zamówień. Klient ma wgląd w swoje dane w celu ich weryfikacji lub usunięcia.

3. Opisy i zdjęcia produktów:

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji, o kontakt z pracownikiem firmy.

Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu lub prezentowanego koloru. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.

4. Ceny:

Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie http://kidoshop.pl/ są wyrażone w złotych polskich (PLN) w wartości brutto wraz z obowiązującym podatkiem VAT. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

5. Zamówienia:

A. Zamówień mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie.

B. Zamówienia przyjmowane są przez całą dobę, 7dni w tygodniu poprzez sklep internetowy na stronie http://kidoshop.pl/

Zamówień można dokonywać również drogą mailową wysyłając je na adres sklep@kidoshop.pl

C. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwych danych osobowych i adresowych.

Wszystkie podane dane będą poddawane weryfikacji przez administratora. W przypadku podejrzenia o podaniu nieprawdziwych danych firma QUALER zastrzega sobie prawo do możliwości ich weryfikacji lub do wycofania zamówienia z realizacji.

D. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.

E. Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony sprzedaży.

F. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.

G. W przypadku zamówień złożonych na usługi lub produkty nietypowe (specjalnie wykonywane) każdorazowo po sprecyzowaniu wymagań klienta i określeniu możliwości technicznych wykonania danego produktu zawierana jest z klientem umowa kupna/sprzedaży. Umowa określa sposób realizacji zamówienia oraz formę, sposób płatności i koszt dostawy za zamówiony towar.

6. Dostawa:

A. Towar zamówiony w sklepie internetowym http://kidoshop.pl/ dostarczany jest bezpośrednio do klienta za pośrednictwem Firmy Kurierskiej, Poczty Polskiej lub InPost. Odbiór osobisty towaru jest możliwy po wcześniejszym umówieniu miejsca i terminu odbioru.

B. Czas dostawy towaru określony jest na stronie przedmiotu i zależy od sposobu płatności za zamówienie. Firma QUALER zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku produktów niestandardowych, wykonywanych na zamówienie lub braku towaru na magazynie, o czym natychmiast poinformujemy klienta.

D. Na prośbę klienta wraz z towarem może być wydawana Faktura VAT dołączona do towaru lub przesłana drogą mailową pod podany w danych rejestracyjnych adres.

E. Po otrzymaniu zakupionego towaru za pośrednictwem Firmy Kurierskiej, klient jest zobowiązany w obecności kuriera stwierdzić jego prawidłowość. W przypadku stwierdzenia wad zobowiązany jest do spisania protokołu uszkodzenia przesyłki oraz sfotografowania uszkodzeń, które należy przesłać drogą mailową na nasz adres. Tylko prawidłowo wypełniony formularz i opisanie szkody może być podstawą do żądania zwrotu poniesionych kosztów lub powtórnego wysłania zamówionego towaru.

F. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

G. Zamówienia wysyłane i dostarczane są od poniedziałku do piątku.

7. Sposoby płatności:

A. Płatność za towar zamówiony w sklepie internetowym http://kidoshop.pl/ jest dokonywana na dwa sposoby:

- przelewem na rachunek bankowy firmy.

- płacąc za pomocą systemu przelewy24.

B. Płatność za towar niestandardowy, usługi lub zamówienia nietypowe jest indywidualnie ustalana i określona w odrębnej umowie zawartej każdorazowo z klientem.

8. Zwrot towaru:

A. Klient ma możliwość odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru i musi ten fakt poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać na nasz adres mailowy i czekać na informację z naszej strony dotyczącą postępowania w związku z odesłaniem zamówienia.

B. Przesyłki nadesłane bez uprzedniego przesłania oświadczenia oraz wysłane na koszt sklepu nie będą przyjmowane.

C. Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i sprawny. W przypadku nie spełnienia powyższych warunków towar nie zostanie przyjęty lub pieniądze nie zostaną zwrócone.

D. Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane pod indywidualne zamówienie, m.in. hand made.

UWAGA!!! Zwrot towaru według obowiązującej ustawy przysługuje tylko klientom indywidualnym.

E. W sytuacji, gdy klient zdecydował się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją, umowę kupna/sprzedaży uważa się za nie byłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego towaru pomniejszona o koszt dostawy zakupionego towaru.

9. Reklamacje:

A. Warunkiem rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego jest przesłanie przez klienta oświadczenia na nasz adres mailowy i oczekiwanie na informację z naszej strony dotyczącą postępowania z uszkodzonym towarem.

B. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.

C. Towar wadliwy nadesłany bez uprzedniego przesłania oświadczenia oraz wysłany na koszt sklepu nie będzie przyjmowany.

10. Postanowienia końcowe:

A. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

B. Każdy zakup traktowany jest jako umowa kupna- sprzedaży zawierana między kupującym a sprzedającym.

C. Jeżeli nie masz pewności do towaru, nie kupuj.

D. Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, itp.) lub innych od niego niezależnych.

E. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem http://kidoshop.pl/ i obowiązuje przez czas nieokreślony.

F. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmian niniejszego regulaminu.

G. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.

H. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.